Mindenfélék

Két rókát figyelgettem este a messzelátóval a konyhaablakból. Először nem tudtam mi az ott, az hittem valami cica vadászik kinn a tarlón, de aztán láttam, hogy egy róka fekszik ott. Kicsit fura volt, mert sokáig nem mozdult onnan, de ma reggel már nem volt ott. Aztán megláttam a másikat is, de az elég gyorsan elgaloppozott. 

Valamelyik nap is láttam egyet, a szobaablakban könyököltem éppen és itt ment el az aszfaltos úton be a falu felé... állítólag bejárnak, de ezen nem győzök csodálkozni, hogy fényes nappal is itt mászkálnak. Érdekes róka volt, kistestű, hosszú lábú... néha elgondolkodom, hogy nem aranysakált látok-e, mert a róka hosszabb testű és rövidebb lábú és fehér folt van kétoldalt a pofiján, de állítólag az aranysakál sokkal rejtőzködőbb. Végül is nem tudom, bármelyik lehet. 

Ma reggel is öntöztem, a paradicsomok kaptak és a karalábék a földibolhák miatt., de tényleg fontolóra kell vennem, hogy mit engedjek el, mert minden nappal egyre kevesebb vizet ad a kút. 

Meg akarom nézni, hogy a fátyolfólia alagút milyen és hogy kell letenni, mert jövőre meg kell védenem valahogy a káposztaféléket a földibolháktól és a liszteskétől is. Most teljesen be vannak szórva fahamuval, de nem is nőnek rendesen, hiába öntözöm őket. Ááááá, ez az idei év ez egy tragédia!

kk_img_20220725_105553.jpg

kk_img_20220725_105615.jpg

Tegnap levettem pár cukkinit, tököt, egy patisszont is, de utóbbit kidobtam, mert szinte nem volt húsa. Az egyik cukkiniből magot vettem, direkt hagytam megérni. A képen éretten már sárga, de egyébként halványzöld, foltos, gömbölyű cukkini. 

kk_img_20220724_132658.jpg

Azért minden nap valami szépség is, kinyílt egy másik színű trombitavirág is, a sárga pillangóvirágok is nagyon szépek és a hajnalka is, bár ilyenkor már túl szokta futni az oszlopot, most meg a feléig se ér, de vannak rajta virágok. 

kk_img_20220725_095651.jpg

kk_img_20220725_104054.jpg

kk_img_20220725_095729.jpg