Ismét egy mérnöki bravúr

Tegnap délután össze akartam szerelni a hintaágyat. Két darabot össze is csavaroztam, ez volt a teteje, ehhez kellene illeszteni a lábakat, de akárhogy is néztem a csavarokat, egyik se jó hozzá. 
Amit a leírás szerint bele kéne tenni, az kb. 4 centivel rövidebb, mint ami kéne. Gondoltam hátha elírták csak, ezért előszedtem a leghosszabb csavarokat, amit adtak hozzá, de még az is rövid... hurrá... 
Szóval el kell mennem csavarokat venni. 

A napernyő viszont egészen klassz lett, az igaz, hogy elég gyorsan le is kellett engednem, mert nagyon erős szél fújt, nem kockáztattam, hogy felboruljon és mindent összetörjön nekem a teraszon. 

Örülök ennek a terasznak, vettem rá zöld műfüvet is, bár a kinézete inkább egy zöld padlószőnyegé. Nem akartam igazi fű kinézetűt venni, mert ez, amit vettem, simán lesöpörhető seprővel, a fűszálas meg csak tele lenne szeméttel mindig. Nem fedem be vele az egész teraszt, csak úgy, mintha szőnyeg lenne.

kk_img_20220512_074542.jpg

Az udvarban tömény illatorgia van, a lila akác tele van nagy fadongókkal, van itt olyan zümmögés, hogy az hihetetlen. Kivirágoztak a gyöngyvessző cserjék is, hófehérek a bokrok, nagyon szép. :) 

kk_img_20220511_180633.jpg

kk_img_20220511_180700.jpg

kk_img_20220513_065450.jpg

kk_img_20220513_065653.jpg

Herkuló pedig gyógyulgat a napon a vízóra akna tetején. :) Szegénykém  valami iszonyú girhesen néz ki, a bundáját is veti le, nagyon gyenge, csak imbolyog a tetőn is. Megsimizem és megbillen a cica, de úgy látom jobban van. Többet eszik, a szeme se folyik már. Egész nap pihen, alszik, nem is zavarom és valahogy tudja, hogy itt biztonságban van. Valahogy ez a cica olyan rossz sorsú, hiába fogadtam be, mindig történik vele valami. Vagy ez lenne a kandúrsors? Valahogy nagyon kéne ivartalaníttatni, de nem tudom őt megfogni.


kk_img_20220512_074338.jpg