Húsvét hétfő

Tegnap se sok szalmaszálat tettem keresztbe a kertben, de annyira fújt a szél, hogy nem volt kedvem kimenni. Nem szeretem ezt a viharos szelet. 
Annyi időre mentem ki, amíg megigazítottam a belátásgátlót, mert a szél elkezdte megbontani. Gondoltam addig csinálom meg, amíg csak egy kis sarok lifeg és igazam is volt, amikor kimentem akkor láttam, hogy már nem sok tartotta. Reggelre elvitte volna a szél egy az egyben. Legalább 10 db gyorskötöző kellett és még nem is javítottam meg az egészet, de így már tartja. 

Kicsit körülnéztem a veteményesben is és láttam, hogy kikelt a sárgarépa is. Amúgy nem nagyon hajt semmi, a hagymák is alig nőnek, a retek és a borsó van kinn, semmi más. Hideg a föld. 
A múltkor kiültettem egy csomó kúpvirágot is, de nagyon csesznyék szegények, lefeküdtek a földre, de szerencsére nem fagytak meg, pedig a múlt hét elején volt egy erősebb fagy. 
Ez a nagy szél félig lefektette a szép díszhagymáimat is, bár virág még nincs, csak levelei vannak és bimbók. 

Ma elmentem kicsit csavarogni az erdőbe, de a szél elég hamar hazaűzött onnan is.

kk_img_20220418_103654.jpg

Találtam egy helyet, ahol szerintem valaki építkezni fog, mindentől távol, fenn egy hegyoldalban... szuper hely lesz, de teljes önellátásra lesz szükség, mert ott aztán se áram, se víz, se semmi. 

A magnóliám az utca felől csodaszép, ahogy a sötét felhők mögötte vannak.

kk_img_20220418_101754.jpg

És a kökörcsinek is nyílnak, nem bokrosak még, mert fiatalkák, de jövőre már biztos több virág lesz rajtuk, ahogy az egy szál törpemandulámon is. 

kk_img_20220406_091700.jpg

kk_img_20220418_110434.jpg

kk_img_20220418_110634.jpg