ÚjDuvák - megérkezett az első adag

-9 fok volt ma reggel.

Új növények érkeztek, DOBOZBAN! Böbe egyből belemászott, ahogy csak kibontottam a dobozt és kicsit odébb raktam benne a növényeket, átnéztem, hogy minden megérkezett-e és igen, minden itt van
Kissé meg voltam ijedve mikor megláttam tegnapelőtt az emailt, hogy 48 órán belül átadják a futárnak, mert itt  a 4 napos ünnep és ha 4 napig valami fagyos depóban lettek volna, azt nem élik túl a növények szerintem, még akkor sem, ha nem kezdtek még el hajtani. Fel is hívtam őket, de megnyugtattak, hogy pénteken megérkezik a csomag és úgy is lett. 

kk_img_20220311_112846.jpg

Az más tészta, hogy elég korán érkeztek, ilyen fagyos időben nem fogom őket kiültetni, mert fagyfrászt kapnak, hiába évelők mind.
Elvileg már csak pár nap a nagyon hideg, a jövő héten lesznek már normális reggelek is, akkor majd kiültetem őket. Egyik sincs még kihajtva, kivétel a ciprus, de azt hiszem kibírnak pár napot a pincében. 
Levittem az összeset, átnéztem, hogy száraz-e a földjük, de nedvesek (holnap azért jobban is át fogom nézni őket). Most ott sorakoznak lenn az asztalon, mert az ablakban már nincs hely, tele van azokkal, amiket a Lidlben vettem és cserepekbe raktam és már szép nagyra nőttek, a másik ablak meg a begóniákkal van tele. 
Hát... lesz mit kiültetni, ezért villáztam olyan nagy elánnal fel az újabb darabokat. Most tervezni fogok, hogy hová kerüljenek. 

kk_img_20220311_124019.jpg