ÚjDudvák - magok

Tegnap elmentem a dokibácsihoz, (most már el mertem menni) de még így is megszédültem a villamoson, pedig már hány nap eltelt. 
Viszont a távot levezettem, nem volt semmi bajom, szerintem a villamoson az zavart kicsit meg, ahogy a házak közel vannak és gyorsan mentek el a villamos mellett, (persze a villamos ment) nem tudtam hová nézni. 
Kaptam gyógyszert, ami a BPPV-re, illetve a Meniére-szindrómára jó, javítja kicsit a belső fül működését és majd el fogok menni pár kivizsgálásra is. 

Azért bolt mellett se mentem el (ha már arrafelé jártam), nem is jöttem haza üres kézzel, hoztam megint magokat és a palántákhoz való kis hegyes végű jelölőpálcákat is. 

Ami azt illeti, rettenetesen fáradtan értem haza, mint a vert seregek, nem is értem... csak szédülés, az igaz, hogy halálra rémítős szédülés volt, de mi a manótól gyengültem le ennyire?

kk_img_20220126_154929.jpg

kk_img_20220126_154956.jpg

kk_img_20220126_155019.jpg