A Zion

A Zion is egy egészen csodálatos canyon, két arca van (legalábbis amennyit én láttam belőle). Az egyik, amin keresztül érkezünk a Zion-ba, a másik viszont benn a canyonban, egész más a táj.
Első alkalommal nem mentünk be, csak a látogatóközpontig, a másodikon viszont felszálltunk a helyi kis nemzeti parki buszra és bementünk egészen mélyre. Már nem emlékszem az állomás számára, de ha nem mentem volna vissza, fogalmam se lett volna arról, hogy mekkora is valójában a Zion.
Egyébként az összes kanyonban heteket, hónapokat lehetne eltölteni egyesével is, annyi helyre lehet menni, annyi kirándulóútvonal van, talán aki kinn él se látogatja végig mindet.

A bevezető útról van egy egész hosszú felvételem a buszból. Itt-ott tükröződik, ahogy fordult a busz, de akkor is imádom, amikor megnézem, mintha újra végigmennék azon az úton. A zenét sajnos nem tudom mi, de nagyon jól kiválasztotta az idegenvezetőnk.

Ezek a képek pedig már benn, a kaktuszok főleg a látogatóközpont környékén voltak, a többi (pl. a haranglábak) pedig benn  a sziklák között, a sziklákon, fenn a falakon nőttek. kk_dscf3479.JPG