Valley of Fire - 2017

Nem bírom megállni, nem növényes képek, de párat beteszek a Lake Powell fölötti repülésről is, mert annyira szép volt, hogy nem tudom kihagyni. 

A Valley of Fire pedig szinte totál sivatag, (mint a Nyugati Part nagy része) mégis annyiféle növény él benne, hogy nagyon el voltam csodálkozva. Amerre léptem olyan növényekbe botlottam, amiket azelőtt sose láttam. 
Úgy tűnik nekem van valami vonzódásom a sivatagokhoz, mert teljesen el vagyok varázsolva ezektől a helyektől, mint ahogy azoktól is, amik magasan lévő, szintén sivatagos fennsíkok és ha még a szél is fúj (általában fúj), akkor engem elfog valami leírhatatlan érzés, amitől úgy érzem, hogy végre otthon vagyok.

A  Horseshoe Bend föntről, kisrepülőből. Aztán a következő évben le is túráztunk oda a szélére. :) 

kk_dscf3312.JPG

A Lake Powell szintén a gépből. 

kk_dscf3320.JPG

Ez pedig már a partól egy kilátópontról. 

kk_dscf3395.JPG

És ez már a Valley of Fire.

kk_dscf3587.JPG

kk_dscf3588.JPG

kk_dscf3582.JPG

kk_dscf3577.JPG

kk_dscf3586.JPG

kk_dscf3581.JPG

kk_dscf3571.JPG

kk_dscf3562.JPG

kk_dscf3560.JPG

kk_dscf3557.JPG

kk_dscf3553.JPG

kk_dscf3551.JPG

kk_dscf3548.JPG