DIY - Karácsonyfadíszek

Tegnap kiraktam a citromillatú mosószappan darabokat körbe a kertbe és az előkert előtt is, a kerítésen kívül, hogy a szarvik ne jöjjenek ide. Nem szeretném, hogy leharapdálják nekem a növényeimet, mint idén tavasszal. Leharapták a kihajtott tulipánokat meg nárciszokat, de még a kövirózsát is. 

Befejeztem végre egy új karácsonyi gömböcöt is, elég nehezen jutottam hozzá, hogy megcsináljam és ez a sötétkék papír se tette könnyebbé a dolgot, nagyon csúszós. Sokkal könnyebb az alupapírokkal dolgozni, de arra szert tenni... a bonbonokról szoktam kisimogatni és eltenni, de ez most szaloncukor papír volt. 

kk_img_20211222_154943.jpg

 Imádom ezeket a gömböcöket, nagyon szép karácsonyi díszek és bár a fán nem ilyenek vannak, a girlandokra tettem pár színeset, illetve az ablakaimba ilyenek vannak belógatva. Az egyikben hófehérek, a másikban színesek. Tavaly és tavalyelőtt nagyüzemben gyártottam őket. 

kk_20191230_143946.jpg

 

Tegnap előkészítettem a sütit is, kicsit el is méreteztem a dolgot. 1 kg darált kekszet kezdtem összedolgozni kakaóval, vajjal és meggylével, de amikor rájöttem, hogy ez mennyi, akkor feladtam a meggyel töltött kókuszgolyó ötletet. Összegyúrtam a tésztát és betettem a hűtőbe és elhatároztam, hogy keksztekercs lesz belőle. Ha nekiálltam volna a golyóknak, akkor lehet, hogy még jövő karácsonykor is azokat formázgattam volna. 
Ennek örömére meg is ettem az összes meggyet. :)))