Virtuális kertészkedés

Merthogy ilyenem is van. Máig nem értem miért nem lettem kertész... 

Gyakorlatilag úgy hívom a Kertbirodalmat  (Molehill Empire), hogy ez a túlélő játékom. 2011. tavaszán kezdődött az egész, amikor már eléggé hiányzott a kertem. Gyakorlatilag fejben folyton kertészkedtem, erre egy nap megjelent az orrom előtt ennek a játéknak a hirdetése. Persze azonnal regisztráltam és elkezdtem játszani is. 
Egy darabig ingyenesen lehet vele játszani,  illetve bármeddig lehet csak a pluszok nélkül nem olyan kényelmes és eléggé haladatlan is. 

Ez a játék nekem akkor szinte szó szerint mondhatom, hogy az életemet mentette meg, mert már bele voltam betegedve Pesten a reggel elmegyek dolgozni és este holtfáradtan hazamegyek állapotba. Az igaz, hogy akkoriban már jógáztam is, de az reggel korán - még a munka előtt - megvolt, estére már nemigen volt nekem akkoriban energiám semmihez. Az igaz, hogy minden évben elutaztam valahová szabadságra, de az a két-három hét nem töltött fel egész évre és közben bizony nem nagyon volt időm semmire. És akkor "kaptam" ezt a játékot és úgy éreztem, hogy - kicsit más módon ugyan - de teljesült a vágyam. :) 

Aztán pár év múlva eluntam (azt hiszem kicsit túlbonyolítottam magamnak, valami módon kötelességgé vált és abból amúgy is volt elég) és abbahagytam. Majdnem 4 évet hagytam ki, amikor egyik kollégám szóbahozta, én meg megnéztem megvan-e még az accountom egyáltalán és megvolt. És azóta persze játszom megint. :) Majdnem visszatornáztam magam oda, ahol eleinte voltam és nagyon elől voltam, hiszen anno majdnem az elsők között kezdtem el játszani. 

Tulajdonképpen szeretem ezt a játékot, vannak benne kertek, vízikert, kaktuszház, pihenőkertek, gombatermesztés, bonsai termesztés, időszakos fűszerkert, méhészet, madárház, parképítés és a legújabb egy csigafuttató, amit kicsit nehezen tudok értelmezni, de ha már van, akkor játszom vele. Van piac, kölönböző fejlesztési lehetőségek (kutatások), be lehet lépni céhekbe is, rengeteg feladat is van, üzletek (farm, aquabolt stb. ahol a termesztendő növényeket lehet venni), rengeteg dolog van benne. 

Még nem vagyok teljesen önellátó a játékban, de már nem vagyok messze attól, hogy ne kelljen fizetnem érte, de egyre ritkábban kell befizetnem, hogy legyen érmém. Ugyanis a játék szervezői az érméket (amit a befizetésért kapunk) kiengedték a piacra, így mindig van eladó érme és itt működik a piac, mennek az árak le és fel elég rendesen. A pandémia hatása még itt is érződik, kevesebben fizetnek be pénzt, ezt az érme ára mutatja, mára megduplázódott a tavalyihoz képest. Hát ez van, de én már ott tartok, hogy nekem a játékban "jól megy".  :))))))

kb_kert.JPG

kb_vizikert.JPG

 

kb_park.JPG