ÚjDudvák - má' megint

Na, hát egy kicsit megint izgulósra vettem a dolgot, mert akkora a szárazság, hogy a kútból már megint kb. 1 vödörnyi víz bír kijönni, pedig a szivattyú egészen lenn van. Már nem öntözéshez kell, hanem majd kell a víz, ha jön a kőmíves. Ha minden kötél szakad, akkor majd veszünk bentről. 
Bár öntözök is néha, mert az újonnan ültetett virágoknak még kell némi megerősítés és még jön is pár növény. 

A napokban várok hagymákat is és növényeket is, utóbbiakat még öntözni kell, ha nem fog esni, bár kiültetéskor akkor is  meg szoktam öntözni alattuk, ha a föld nedves. 

Ezeket várom:

Csillaghagyma
Kakasmandikó 'Pagoda'
Szibériai encián
Sziklai ternye
Kokárdavirág 'Burgunder'
Kúpvirág 'Cherry Brandy'
Piros szarkaláb
Piros kúpvirág

Kicsit belehúztam a bordó és piros virágokba is, mert kevés volt belőlük az idén. Mivel főleg a kék virágokat imádom, nagyon sok kék volt az idén és sok sárga, rózsaszínű meg lila. Pirosat hirtelen nem is tudom,  a piros len az biztos és volt pár  dáliám is, ami piros illetve bordó volt, de kb. ennyi. Jah és a rózsák, de azok is sárgás pirosak, illetve ott van még a ricinus, de azért azt nem nevezném virágnak, akkora marha nagyra nőtt, mint egy fa. Kíváncsi vagyok, hogy fogok kirángatni a földből majd a gyökerét. 

Tegnap kiültettem a barátnőmtől kapott hatalmas bokor krizantémot is, kíváncsi vagyok télálló lesz-e. Jövőre kiderül. 

Még mindig olyan szépek a virágok. :) 

kk_img_20210912_081312.jpg

kk_img_20210912_081501.jpg

kk_img_20210912_081550.jpg