Szeder

A 2. adag szedret szedtem már le, azt hittem azon az ágon nem fog beérni, ami letört a viharban, de csodák csodája beérleli. Ha nem lesz jó idő, akkor nem tudom mennyi fog még belőle megérni. Kb. 30 dekát tettem el a fagyasztóba a múltkor, és most kb. fél kilót szedtem le. Ettem is belőle, a fele megint le lesz fagyasztva. Az igazság az, hogy nem vagyok oda az apró magvas gyümölcsökért, talán az eper és a málna kivétel ez alól, de se a szőlőt, se a szedret nem annyira kedvelem. Na jó...  a fügét is szeretem, de nem tudok egyikből se sokat enni. 

Hihetetlenül sok termés van rajta, jó lenne, ha még lenne jó idő és beérne. 

kk_img_20210722_065937.jpg

kk_img_20210722_065948.jpg

Tavaly egy szemet se tudtam megenni belőle, és azelőtt sem, mert olyan furán értek a szemek. Most is van pár, ami nem érett be rendesen. Állítólag valami légyfajta megszúrja akkor, amikor még virágzik. Idén megpermeteztem virágzáskor. Ez az egyetlen növény, amit permeteztem a kertben és érdemes volt. 

kk_img_20210822_122926.jpg