Padlizsán

Most már nagyon tele van a puttonyom a meleggel. Gyakorlatilag egész nap nem tudok ablakot nyitni, így ha nem a meleg (de az is) készít ki, akkor a levegőtlenség. Napok óta egyszerűen rosszul vagyok, szédelgek, enyhe hányingerem van, a fejem mintha nem is az enyém lenne. Dekoncentrált vagyok és közben melózni kell. Nagyon elegem van. Ez a hét ez maga a pokol... már megint. 

Hála az öntözésnek a padlizsánok szépen teremnek. Sose hittem volna, hogy ilyen egyszerű padlizsánt termeszteni. A régi kertemben sose sikerült és a paprika sem. 

Az idén négyfajta padlizsánt ültettem, eddig csak kettő terem, a hagyományos sötétlila, amit a boltokban mindig látunk és a hosszúkás lila-fehér csíkos. Ezek vannak a képeken is. 

Ültettem még másik fajta lila-fehér padlizsánt is, de az nem hosszúkás, hanem gömbölyű. Már nem tudom, hogy hány palántám volt, sajnos kevés és egy el is pusztult (nem tudom milyen fajta).  És ültettem még zöld színű padlizsánt is, olyan még soha nem láttam és nem is ettem. Megvan az esélye, hogy soha nem is fogok látni (vagy az idén nem), mert van egy pár padlizsán növényem, amik már akkorák, de akkorák, hogy jujjujhajjaj, de még egy szál virágot se láttam rajtuk. Lehet, hogy túl trágyás helyre ültettem őket és csak nőnek, mint a bolondok. 

Ezeket viszont a képen már eltettem a fagyasztóba és majd este megint kimegyek öntözni őket, hogy nőjenek jó nagyra és teremjenek sokat. 

kk_img_20210722_070309.jpg

kk_img_20210722_070516.jpg

kk_img_20210725_172405.jpg