Idei első kaszálás

Tegnap egyébként nagyon sok mindent megcsináltam megint, pedig eléggé nehezen indultam neki a délutánnak, ki se nagyon akartam menni. 

Aztán elkezdtem elültetni a nem áttelelős virághagymákat és szépen be is raktam mindet a cserepekbe, illetve egy nagy ültetőtálba. Tettem ki 2 csomag Nerine-t, színes kálát, kiültettem a tavalyi valamilyen virágot, ami nem virágzott, de a hagymája él, újra próbálkozom vele illetve a tigridiával is, de szerintem abból már nem lesz semmi, annyira felélte tavaly a hagymáit, nagyon picik. Leborítottam madárhálóval az összes nagy cserepet, mert a macskák előszeretettel szétturkálják, ha nincs védve.  

Kiástam az ideiglenes helyéről további két Hostát is és előrehoztam az első sziklakertbe és elültettem az új szerzemény hortenziát is ugyanott. És előrehoztam a tollasszegfűt is a sziklakertbe, ami a krizantémok között volt hátul, mert a helye se jó és már nagyon elnyomta volna a krizantém. 

Lassan kialakul ez a sziklakert is, beletettem még egy szép kövér kőfali pintyőt is és egyfajta kövinövényt... még a páfrány kéne nagyon bele. Aztán majd szépen benövik, ahogy a hátsó sziklakertet is olyan szépen belakják a növények.

kk_img_20210430_184528.jpg

 A fű is rettenetesen megnőtt, ezért előhoztam a kaszát is, feltöltöttem benzinnel és beindítottam, pöccre indult és egy elég nagy részt le is kaszáltam vele, de akkor meg kifogyott a damil. Ősszel - mikor utoljára kaszáltam - tudtam, hogy damil kell bele, de valahogy a télen eszembe se jutott foglalkozni vele. Pedig a damilcsere nekem mumusom, mert rémesen nehezen lehet szétszedni a fejet, az embernek legalább 3 keze kéne legyen hozzá, de most meglepően ügyesen szétjött és a damilt könnyen belefűztem, sőt még ki is pattant, amikor összeraktam, majd meglátom, hogy fogja-e adagolni rendesen holnap, mert az elkövetkezendő két napban le kell vágni a füvet, különben nagyon nagyra fog nőni.  

Beraktam még egy követ is a hátsó sziklakertbe, még van 2 szép kövem, de annak már ott nincs helye, majd máshová fogom tenni. Van egy rész, ahol a nyuszifülek vannak, ott is meg kell fogni a földet. 

És a magnóliám még mindig nagyon szép. 

kk_img_20210430_183540.jpg