Betakartam a rózsákat

Tegnapelőtt összeszedtem egy rakás falevelet és betakartam vele a rózsáim tövét és a vízifuksziát is... remélem nem késő nekik, a -11 fok után. A rózsáknak biztos nem, de szegény vízifuksziában  nem vagyok biztos. Ősszel ültettem és bár a nagy enyheségben volt ideje gyökeret verni, nem tudom mennyire sérülékeny. Sajnos elfelejtettem a kukoricaszárakat köré támasztani ősszel. Jövőre oda kell figyelnem, bármilyen becsapósan enyhe az idő, akkor is tél van és bármikor jöhet kemény fagy. 

Viszont tegnap reggelre esett a hó, itt meg is maradt és most is esik. Most csak -1 fok van, holnaptól ígérik a napokig tartó nagyon kemény fagyokat és most nagyon hálás vagyok a hóesésért. Csak legalább pár centi esne még! A hó védi a növényeket és amiben még nem tudott végleges kárt tenni valamelyik nap a fagy , azt most betakarja, sőt a faleveleket is ott tartja a rózsák körül, mert nagy szelet is ígérnek. 

kk_dscf7661.JPG