Zsizsik

Hát a fene egye meg! 

Elővettem a magam gyűjtötte magokat, mert apunak akartam elkészíteni virágmagokat tavaszra és most bőven van időm. Egy fadobozban vannak, ugyanott tárolom a zöldségmagokat is. Először fel se tűnt a zsizsik, bevallom lövésem se volt hogy néz ki, csak amikor már a harmadik vagy negyedik kis bogárral találkoztam, akkor kezdtem el gyanakodni. A kis rohadékok az összes zöldbab magomat megették. Hurrá! Újabb magvásárlási lehetőség! :)))) 

Viszont szeretem a saját gyűjtéseimet ültetni, ezek már a második generációs magok voltak, a tavaly gyűjtöttem, azokat ültettem el az idén tavasszal és most megint gyűjtöttem... a nyomorult zsizsiknek. Dögök! 

Tönkrement 3 féle zöldbab magom, sárgahüvelyű, zöldhüvelyű és fekete hüvelyű is volt. Utána kell néznem, hogy lehet megvédeni tőlük a babot. Valami olyasmi rémlik, hogy kis időre be kell tenni a fagyasztóba, de kérdés, hogy utána csíraképes marad-e a mag.