Macsekok a dobozban

Reggel kinéztem az ablakon és látom, hogy egy nagy szürke kandúr jön a macskakajákhoz. Láttam már itt egyszer ezt a cicát, nagyon szép, nagy, erős és dundi  kandúr, szép nagy bundival, tehát valaki eteti. Viszont nem tudom, mennyit ér Herkules mindent körbehugyozgálása, ha egy másik  kandúr simán idejön zabálni. Mondjuk most elszaladt, amikor kinyitottam az ablakot, de éjjel ki tudja mekkora macskahancúr lehet itt. Azt hiszem nem fogok kinn hagyni kaját éjszakára többet, habár örülni szoktam, hogy amit nem esznek meg a válogatásukban, az elfogy éjjel... csak kérdés ki eszi meg... Ez a szürke kandúr nagyon szép cica, jópofa arca van, eddig sose figyeltem, hogy milyen különböző arcuk van, minden macska egyforma volt, pedig nem egyformák. 

Ma reggel az Elzadobozban megint Herkules alszik... lehet, hogy az a baj, hogy pár napja tettem új rongyikat a Herkulesdobozba, mert azóta nem látom nyomát, hogy valaki feküd volna benne. Lehet kiveszem ma a rongyikat és teszek inkább még szalmát, mert jön a hideg, szeretném, ha nem szorulnának ki a dobozokból. Annyira édesek, amikor mindketten a helyükön vannak és a macskafejek lesnek ki a dobozból! :))

Úgy tűnik ez megint egy szaros hétvége.:))))) Most már megjöhetne hozzá a szerencse is. :)

Mielőtt megjönnek a nagyobb fagyok, rászántam magam és kimentem lekaszálni a maradék füvet. Le is kaszáltam és valahol közötte egy adag kakit is, ami jól felcsapódott a dzsekimre, de még az arcvédőmre is. Először azt hittem valahol trágyáznak, de amerre mentem, mindenütt büdös volt, így gyanakodni kezdtem, hogy nincs azzal a szarszaggal valami rendjén. Épp az imént mostam le az arcvédőt, a dzsekit és a többi kaszálós cuccot pedig most forgatja a mosógép. 

Viszont minden le van kaszálva és ez megnyugtató, mert tavasszal nem ezzel kell kezdenem a kerti teendőket. Remélem egy csomó fű el is fog most pusztulni, mert jön rá a fagy és most sérültek, ahogy levagdaltam őket. 

Szedtem ki a tegnap meglazított földből is rengeteg gyökeret, de nem tudtam befejezni. Van ott egy jó trágyás rész, mert volt egy nagy halom trágya is. Tavaly onnan hordtam szét a földre, de az idén benőtte a gaz. Most, hogy fellazítottam, szépen kijöttek a gyökerek belőle, még fogok szétdobálni belőle, és jövőre arra a részre fogom ültetni a tökféléket. Azok zabálják a trágyát.  Majd teszek közéjük valamit, hogy ne porozzák be egymást, illetve arról a részről még a palánták alá is tudok majd szedni trágyát. 

Behordtam a naplámpákat is, megmostam őket, kivettem az elemeket, amelyikből lehet. Legközelebb már csak olyat veszek, amiben tölthető ceruzaelem van, mert a többi nem tart sokáig. Bár éppen a minap nézegettem földbe szúrható napelemes kerti lámpákat, jövőre be fogok szerezni párat, hogy legyen itt nekem világítás éjjel is.

És még egy csomó apróságot: elhordtam pár tetőcserepet,ami ősz óta le volt támasztva a fal mellé. Felszedtem még egy nagy vödör potyadék almát, átnéztem az almákat a pincében és a rohadtakat kivittem a komposztra és egy nagy papírdobozt kitömtem szalmával és félig lezártam a tetejét, hogy bele lehessen menni.  Jön a hideg, hátha valaki fázni fog, egy kóborcica például.

Vagy az én két nomádom nem tud megosztozni, mert nagyon úgy látom, hogy dobozfoglalósdit játszanak, aki előbb odaér, az fekszik a dobozban, a mások meg üresen áll. Most van egy harmadik doboz is, így már csak elég lesz kettejüknek. :))))