Mai sz@r

Huh, hideg reggelre ébredtünk ma, -5 fok volt és minden csupa dér. Nem is rendeztem túl nagy kertészkedést, összesöpörtem némi levelet, amit elhordtam a komposztra és kb. ennyi volt a mai haszon, amit  hajtottam a ház körül. 

A fagy hatására kb. látszik, hogy melyik krizantémok nem lesznek áttelelők, de még nem temetem őket, meglátom tavasszal mi bújik elő. 

Volt még kinn a földben két nagy zellerem is, azokat kivettem és behoztam. 

Aztán azt éreztem a kapubejáróban, hogy rémesen büdös van és ott volt egy nagy rakás szar... nem tudom, hogy a macskák csinálták-e, de a macska el szokta kotorni, nem a betonra rakja le, szóval nem tudom mi volt, de el kellett onnan takarítanom, mert ha kinyitom a kaput, akkor szétmázoltam volna vele. Szórtam rá macskaalmot és összekotortam... aztán eszembe jutott, hogy lehet hagyni kellett volna megfagyni... praktikusan. Na mindegy, ezen a szaron is túl lettem, mint a tótember a talicskán, leöntöttem mosószeres vízzel után és elsöpörtem... akárhonnan is lett, úgy döntöttem szerencsét hoz és pont. :))))))