Mai mindenes

Ma nagyon termékeny voltam, sok apróságot megcsináltam. 

Kiszedtem most már az összes paradicsomot a kertből, elraktam a karókat, komposztra hordtam a paradicsomszárakat és töveket és még a helyének is nekiestem az új kézikészülékkel és felásóvilláztam. 

Egy másik ágyást szintén, aztán egy részét elgereblyéztem és elültettem végre a fokhagymát is. Bolti fokhagyma gerezdeket ültettem el, sajnos nem tudok sehol olyan fokhagymát szerezni, amin olyan kis léghagymák nőnek, hátha a bolti olyan lesz. 

Egyébként jót röhögtem egy cikken a fokhagymáról, ugyanis jó alaposan kitaglalja, hogy van őszi és tavaszi fokhagyma. Nomármost, a végén kiderül, hogy az őszi attól őszi, hogy ősszel ültetjük, a tavaszi pedig attól tavaszi, hogy tavasszal ültetjük... ugyanarról a fokhagymáról beszélünk...  Szóval nekem most őszi fokhagymám lesz. 

Tegnap kivágtam két tőke szőlőt az előkertből. Egész könnyű kifűrészelni, sokkal nehezebbre számítottam. El is hordtam onnan, rögtön szabadult hely a tulipánoknak és ezennel kijelenthetem, hogy összes virághagyma végre földben van.Ki fogom vágni elölről a többi szőlőt is, mert zavar és nincs rá szükségem. Most már tudom, hogy nagyon egyszerű megszabadulni tőle. 

Elraktam a kinti műanyagedényeket is, a kis hordót,amit csalánlének vettem, az öntözőkannát, egy vödröt... 

A macskákkal nem tudom mi van, vannak ilyen zabálós napok, mikor nem tudják abbahagyni az evést... Herkules ma egyszer evett, reggeltől, estig. Éppen a negyedik doboz alutálcás kaját eszi  és még szárazat is evett. Szerintem Elzáét is meg fogja enni, ha hagy valamit. (ahogy nézem nem hagyott)

Eszméletlen mit össze tudnak ezek zabálni, de legalább látszik rajtuk, már Elzának is macskakinézete van. 

Egyébként a szépen elgereblyézett helyen, ahová a fokhagymát ültettem, már ott vannak a tappancsnyomok, ahogy a tulipán helyén is és a szellőrózsán is... Böbe egyenesen hentereg a friss földben, de olyan élvezettel, hogy nincs szívem elküldeni. Kicsi még ő, nem döngöli le a földet. 

Nem is tudom... annyi minden volt eszemben volt eszemben napközben, aztán most nem tudom hová lettek a gondolatok, de nincsenek itt az biztos. Ezért most ennyi.