Haza...

Ma hazaszaladtam, a másik haza. Mosni kellett, itt még most sincs mosógépem, de egyébként haza kell néha nézni, hogy rendben van-e minden, a mosás így legalább ürügy a menésre és kényszerítő erő is, ha lusta lennék menni. 

Holnap akartam menni, de csomagom fog érkezni és egyébként is azon gondolkodtam, hogy ha hétközben megyek és onnan dolgozom, akkor meg vagyok őrülve az időbeosztástól... így is meg vagyok már őrülve tőle. Szóval nem volt kedvem hajnalban kelni és menni. Így meg volt időm megvenni, amit akartam, ki is mostam, ücsörögtem kicsit otthon és TV-ztem, mert ott mást nem nagyon lehet. Bár ráférne már néni takarítás a lakásra, de majd egyszercsak. Mostanában sosincs annyi időm, amikor ott vagyok.

Gyakorlatilag rohanok vissza minden alkalommal ide, mert nincs ott mit csinálni, mármint ami szórakoztatna is.  

Vettem 3 gyönyörűséges rózsatövet, legalábbis a képen,ami a csomagolásán van, azon gyönyörűek, remélem szépek lesznek. Tavaly már vettem ettől a kertészettől két futórózsát és azok is nagyon szépek lettek, virágoztak is. 

Illetve vettem még 4 tubus akrilfestéket is, új színek.

Na jó, ennyi, valamiért most nincs kedvem írni.