Spargensalat, - Chinesische Keule

Ma utána ültettem ennek az ázsiai nem tudom milyen növénynek. 1 darab kelt ki belőle, ami nem csoda ebben a szárazságban, pedig öntöztem, de annak hatására csak a gyom kelt ki sűrűbben egy csíkban.

Megjelöltem kis botokkal, hogy hová tettem, hogy tudjam, honnan várjam a növényt. Mivel nem ismerem és most az eső után várható a gyomnövény boom is, tudnom kell, melyik a növény, bár a gyomokat ismerem. 

A növény neve: Spargensalat, - Chinesische Keule

Szeretem a különleges és kevéssé ismert növényeket kipróbálni, látni, hogy megteremnek-e nálam. 

Ez a növény (rágugliztam) egész érdekesnek tűnik, a szárát állítólag úgy lehet fogyasztani, mint a spárgát. Én a brokkoli szárát is le szoktam hámozni és van amikor nyersen megeszem, vagy beledarabolom a levesbe. 

Kicsit később jegyzem hozzá ehhez, hogy ebből nem lett semmi... egy darab kelt ki, ami talán ehető lett volna, de valahogy nem került rá sor. Aztán később azt hittem majd hoz magot, de nem lettek rajta magok sem... számomra ez a növény nem volt érdekes még kinézetre sem, azt hiszem felejtős.