Sátánka vagy nem is tudom még mi legyen a neve

Még a végén sikeres leszek! :D Mégiscsak ide akarok szoktatni egy cicát, mert ugyan nem annyira kedvelem őket, de kell a ház köré egy vadászó macsek, aki nemcsak úgy idemászkál, mint egy betolakodó, hanem a sajátjának érzi a területet, bár egyáltalán nem vagyok abban biztos, hogy nem érzi-e így is annak. :D :D
Szóval ez a fekete rettenet éppen jó lenne, mert elég gyakran itt őgyeleg és szerintem nincs gazdája, mert borzasztóan girhes.
A múltkor meg voltam ijedve, hogy nem jön vissza többet, adtam neki pörköltet, befalt egy hatalmas adagot és azóta nem láttam... na, mondom ez nem dicséri a főztömet, az biztos! :D :D
Aztán tegnap megláttam őt megint, néha feljön ide a kocsibeálló tetejére, éppen be is tudna lépni az előszobába, ha nyitva lenne az ablak.
Úgy ült, mint az egyiptomi macskaszobor. Gyorsan tettem is ki neki macskaeledelt, mert a múltkor bevásároltam belőle... aztán a pörköltes sztori után már azt hittem majd el  kell ajándékoznom, de végül közelebb jött és megette.
Vad cica, ha közel megyek elszalad, de én nem akarok vele nagyon bratyizni, nem igazán szeretem a dörgölőzést. (persze ez annak idején a kutyával is úgy volt, hogy nem, az ágyra soha nem mehet fel, aztán a végén velem aludt és olyan szemrehányón-vágyakozón tudott nézni, hogy volt, amikor a fotelből is eltakarodtam.) :D :D
Hagytam őt enni, közben néha rám nézett, szörnyű szeme van! Teljesen sárga és körbe piros vérerek futnak benne, ez a Vacskamati jól elférne egy horrorban az biztos. Elgondolkodtam, hogy akarom-e, hogy megint benézzen az ablakomon, de hát akarom és be is nézett és láttam rajta, hogy még éhes. Kitettem még egy adag eledelt neki, de hátat fordított. Nem esett ám neki, nem mohóskodott, hanem szépen megvárta, míg elmegyek onnan és kényelmesen elkezdett megint enni és az utolsó falatig kimosogatta a dobozkát. :) Na, attól a pillanattól kezdve bírom ezt a Cicvareket, mert nem koldus, nagyon is kis önálló lény.
Ide fogom szoktatni, itt fejedelmi dolga lesz, kap enni, hatalmas kertje lesz, vadászhat is, mert sok  a pocok és az egér  és reménykedek, hogy nem akar majd bejönni, meg abban is, majd nem akarom beengedni. :D
Remélem még visszajön...