Karók

Rengeteg ágas-bogas karót mentettem a kivágott fák darabolásakor és bár azt hittem túl sok lesz, még nyugodtan vághattam volna párat, mert a zömét már el is használtam. 

Rengeteget elhasználtam a borsó mellé, a borsóhálót is ráaggattam, nagyon szépen kapaszkodik rá a borsóm. Ahová már nem jutott borsóháló, ott madzagokat kötöztem fel kb. 10-05 centinként és majd arra kapaszkodhat. 

20200508_184431_k.jpg

Sok karót beállítottam az uborkák mellé is, a leghosszabbakat pedig a keleti ölesbabok kapták, futhatnak fel rájuk. Tavaly ugyan nem sikerült túl jól a nagy szárazság miatt, de ami megnőtt az olyan szép volt, ahogy lógott a hosszú zöldbab a karókról. :) 

Rengeteg karót fel kell használni a kertben, majd a paradicsomoknak is szükségük lesz rá. Nem szeretem, ha minden a földön kúszik-mászik, mert nehezebb gyomlálni is, több betegséget kapnak el a növények és szedni is nehezebb, ha a földön kell közte turkálni. Ilyen a borsó is és az uborka is.