Áttelelt az eperparéj

Ezt nem is hittem volna, áttelelt odakinn az eperparéj. Egy nagy cserében van a ház előtt, lehet, hogy a fal adott neki valami védelmet, vagy egyébként is évelő a növény és én emlékeztem rosszul. Utána kell néznem, mert nekem határozottan egynyárinak rémlett...

… és igen, jól emlékeztem, egyéves növénynek írják. Meglátom mi lesz belőle az idén, most ebben az állapotában én nagyon szép, kövér, egészséges növénynek látom. 

Kellemes meglepetés, hogy így túlélte a telet és ahogy látom még a kert földjében is virít egy... más van ott, de meghagyom. 

Fogok kitenni róla képet majd akkor is, amikor hozza a gyönyörű kis, piros gyümölcseit. Úgy néznek ki, mint a málna. Tavaly már kóstoltam, enyhén savanykásak, nincs semmi különös az ízükben, de salátákon, gyümölcssalátákon szép díszítő elemek.