A türelmetlen kertész büntije

Nos, ma exhumálásra került sor a kertemben. Hehe...

Asszem nem vagyok egészen normális, de holnapra -6-8 fok hideget ígérnek, én meg a múlt vasárnap elültettem a lóbabokat, mert akkor még úgy nézett ki az előrejelzés, hogy már nem lesznek fagyok és Németh Lajos is nagy elánnal nyilatkozott arról, hogy itt a tavasz. Hát nem így lett, a lóbabák meg a földben...

Ezért ma reggel szépen kimasíroztam a kertbe és kiszedtem a lóbabokat a földből. Bakker, ez tényleg teljesen abszurd!

Pár már megdagadt és kezdett szétnyílni. Azt hittem el fogom tudni tenni őket zacsiba, de így, hogy megindultak, inkább elültettem őket egy laposabb műanyag dobozba és most benn vannak a konyhaasztalon. Még nem hiszem, hogy kell nekik sok fény, ha kibújnak, majd világos helyre teszem őket. Remélem nem pusztulnak el a mozgatástól. 

Arra gondoltam, hogyha elmúlt a fagyveszély, akkor majd kiteszem őket a ház elé, a fal tövébe, mert ott sok-sok napsütést kapnak és a fal melegen is fogja tartani őket. Sőt... van egy mini üvegházam is, ami korai, azokat is bele fogom tenni.