Krókuszok és böhömkék

Tegnap ebédidő alatt kiültettem a 4 mentett primulát és a jácintokat is a többi kék mellé. Kb. egyforma állapotban vannak, szerintem van esélye, hogy egyszerre nyíljanak, biztos nagyon szépek lesznek. Annyira különleges kék volt a tavalyi és ha az újak is olyanok, akkor csoda lesz. Ha pedig nem egészen olyanok, akkor még különlegesebbek lesznek együtt.
A magnólia alá ültettem a primulákat is, mert ősszel a lehulló levelek vastagon takarják és védik.  
Ültetés közben rengeteg apró, vékony szálacskát láttam növekedni a hóvirágok között, szerintem azok magoncok, ha az mind kifejlődik, akkor jövőre már nagyon komoly hóvirágmezőm lesz. Olyan jó látni ezt a fejlődést a kerten! 

Már csak a virágzó  primula van a cserépben, a neve Primula auricula x pubescens (?) és elvileg áttelel nálunk is, de állítólag kényesebb, mint a többi, majd valami védettebb, jó vízelvezetésű helyet kell neki találnom. 

Egyébként a krókuszok a napsütést nagyon meghálálták, de az idén sokkal rövidebb életűnek bizonyulnak ebben a hirtelen melegben. Rengeteg méhecske felébredt és a nagy poszméhek is, akkora élet és forgalom van a virágokon, hogy az valami csoda! Imádom! :) 
A poszméhek olyan aranyos, nagy böhömkék, de azért bebújnak a virágba, csak a nagy, fehér popsijuk van ki belőle és az aljára rakódott valamit nyalják fel. Nektárt, gondolom. 

kk_img_20240304_132320.jpg

kk_img_20240304_114205.jpg

kk_img_20240304_132348.jpg

kk_img_20240304_114153.jpg

kk_img_20240304_114119.jpg

kk_img_20240304_114101.jpg