Helyzetjelentés a CicaÚr hogylétéről

-10 fok van kinn ma reggelre, nagyon örülök, hogy Herkulest is benn tudom. Szerintem ilyen betegen már nem vészelte volna túl ezt a hideget kinn. 

Egyébként, a CicaÚr úgy befészkelt a pincébe, hogy tegnap egész nap ki se ment. Lementem hozzá párszor, kinyitottam kicsit az ajtót, mutatva, hogy ki lehet menni, de arra se nézett. 
Elza is úgy szokta, mikor már túl sokat dörömböl és az agyamra megy, akkor kimegyek és kinyitom az ajtót (és ha éppen nem a kimenés miatt dörömbölt), akkor csak úgy húz be a kuckójába. :)))))
A CicaÚr is így volt, elfoglalta a doboz tetején a cicahordozót (azt hittem nem megy bele többet se) és abban gubbasztott egész nap. Behoztam a gyapjúszerű anyagot, a másik dobozból, amit valamelyik nap tettem ki, most körbevettem a hordozót vele, mert az nagyon jól szigetel, így jól be tudja fűteni magának. 
Simi nem volt, mert nem igazán jött ki és amikor be akartam nyúlni, akkor nagyon fújt. 

Azt hiszem nem érzi túl jól magát, de az is biztos benne van az elbújásban, hogy benn a melegben minden baja ellenére jó neki. Használta az almot is, egészen hihetetlen számomra, ez a cica soha nem almozott előtte. Amióta befogadtam, ő mindig is kinti cica volt és szerintem előtte is. 

Nem evett viszont sokat, de hagytam előtte turmixolt kaját éjszakára is és vizet is. Előző éjjel az összes vizet megitta, de szerintem akkor még lázas volt. 

Majd valamit ki kell találnom, hogy ne kelljen ott átlépdelnem rajta, mert most a pincébe se tudok bemenni, csak tornamutatványok árán... mit meg nem tesz az ember. Most azért van az ajtó eltorlaszolva, mert alatta be tudna bújni és nem szeretném, hogy összepisilgessen ott nekem akármit is. Majd hétvégén, amikor lesz időm, akkor teszek az ajtó aljára valamit, amitől nem tud beljebb menni, illetve elrakom onnan a kerti bútort is, (ott vannak összecsukva és lerakva) és akkor lesz hely a cicabunginak és egy rendes almos helynek is. Aztán majd tavasszal kiszoktatom az ÖregFiút megint, de addig még lesz egy fogműtétünk és egy ivartalanítás is. Jajajajjaj!

Herkuló fénykorában... szegény macska, idefogadtam, aztán azóta csak bajai vannak. Mintha nem hoztam volna neki szerencsét. :(
De az is lehet, hogy már nem is élne, ha nem etettem volna. Nincs ennek a cicának könnyű sorsa, még így sem, hogy gondoskodok róla. 

kk_dscf7526.jpg