Karácsonyi díszítés

Rohamléptekkel közeledik a karácsony és valószínűleg ugyanilyen rohamléptekkel el is fog múlni. Ahogy mindig. 
Már mindent megvettem, sosem hagyok az utolsó pillanatra semmit, kaját, ajándékokat is és a díszítést is megkezdtem már. 
Lehoztam a csoda üvegdíszeimet is, sajnos csak az ajtó fölötti girlandra tudom őket felhasználni a Böbe miatt, de azok közül is csak az egyikre. A másikon még csak a girland van és az izzók, de az íróasztal tetejéről már megpróbált felmászni rá... ide nem merem az üvegdíszeket feltenni. Pedig olyan szépek... és olyan sok van. Nagy karácsonyfadísz gyűjtő voltam és rengeteg van azokból a csodás, leheletfinom vékonyságú díszekből is, de évek óta nem igazán tudom használni őket a cica miatt. 
Pedig vannak gombák, hegedűk, lantok, kancsók, tobozok, lámpások, többféle házikó, pipa, szőlő, makk és dió, esernyő, angyalka, mikulás, hóemberek, bagoly, huszár, még olyan bemélyedt közepű gömböket is sikerült szereznem, amik gyerekkoromban voltak divatosak. Évek alatt gyűjtöttem össze őket. 
A zöme a dobozban maradt... :(

Egyébként a legnagyobb csalódás Finnországban ért a Mikulásvárosban, Rovaniemi-ben (az igaz, hogy nyáron voltunk), de egyetlen egy karácsonyi díszt se tudtam hozni, annyira műanyag és annyira gagyi volt a felhozatal, hogy az borzasztó. Azért is volt csalódás, mert a Nordkappon (onnan jöttünk visszafelé, Norvégiában mentük fel és Finnországban jöttünk vissza - én még annyi gombát az életben nem láttam, mint Finnország északi részein volt) voltak csodaszép üveggömbök, de nem vettem, mert hogy majd Rovaniemiben. Így aztán üres kézzel jöttem haza. Ha nem számítjuk, hogy aranyáron fotóckodtam a Joulupukkival... a hülye turista mindent kifizet és mindenre befizet (ha már ott van és többet se jár arra) alapon. :P :P

kk_img_20231217_075140.jpg

Ez az a gömb a bemélyedt közepével, olyan is van, aminek van szára is és több színben van.

kk_img_20231217_075218.jpg

kk_img_20231217_075248.jpg

kk_img_20231217_075253.jpg

kk_img_20231217_075258.jpg

A kék hóembert tettem fel, de van ugyanilyen fehér, ezüst, arany és még piros is van. Gombából is sokféle van, ez kicsit vastagabb üvegből készült és csíptetős, azért lóg lefelé a kalapja, mert kicsit nehéz. 

kk_img_20231217_074955.jpg

kk_img_20231217_075032.jpg

kk_img_20231217_075050.jpg

A másik girlandra és a fenyőre majd műanyag díszek kerülnek. Nagyon szépek egyébként azok is és igyekeztem mindent venni, ami üvegből is van, de sajnos nem sikerült minden fajtát. A legjobban a behorpadt közepű gömböt hiányolom. Nem tudom miért ilyen nagy kedvenc, de valami gyerekkori nosztalgiám van vele.