Tegnapi hóesés

Tegnap kimentem a hóesésben sétálni egyet az erdő felé. Ha már így át kellett szerveznem miatta az egész programomat, legalább legyen benne valami szép is. 
Tegnap Pestre akartam menni, lett volna intéznivalóm, de lemondtam, mert kora reggel esélytelen lett volna elindulni, akkora hó volt és annyira szakadt.  

Gondolkodtam, hogy ha már így esett, akkor kiélvezkedem magam a hóban és építek egy hóembert is, de mire visszaértem az erdőből, már nagyon nedves volt a hó, az is ami éppen esett és az is összelottyadt ami már lenn volt. Túl vizes volt, nem volt már értelme hozzáfogni. Helyette ki tudtam viszont állni az autóval, az igaz, hogy amikor elindultam vele, akkor meg-megcsusszant, de nem volt korrigálhatatlan. Bementem ide a közeli városba egy Foxpost automatába, mert megjött a csomagom. 
Most úgy tűnik megint nagyon beindult a "pszichózós" időszakom, mert csupa ilyen témájú cuccot rendeltem. Ezúttal "Hipnotikus nyelvi minták" kártyák jöttek. 
Könyveket is rendeltem, azok már itt vannak (mind pszichós), nem fogok unatkozni a télen és legalább kielégül ez a másik (mármint a kerten túli) vesszőparipám is. 

Az erdőbe nem mentem be túl messze, mert annyira recsegtek-ropogtak a fák, rengeteg kidőlt fa is volt és a hó súlya alatt letört ág. Nem volt kedvem ott megpurcanni, ha rám dőlt volna egy fa... 
Egyébként olyan jó volt, egy darabig láttam két lábnyomot, ami befelé jött, végül azt is megláttam, hogy az egyik házikótól indultak. Utána semmi, csak a sima, frissen hullott szűz hó. Én tapostam bele a saját nyomaimat és olyan jó érzés volt tök egyedül kinn lenni és meghódítani a friss havat. 
Aztán visszafelé jövet jött egy autó, ami elrontotta a feelinget, viszont a keréknyomban kényelmesebb volt visszabattyogni. 

A patakban nem volt túl sok víz, ez azt mutatja, hogy fenn a Mátrában nem olvad a hó. Van, amikor nem lehet rajta átmenni. 

kk_img_20231207_101257.jpg

kk_img_20231207_101454.jpg

kk_img_20231207_101806.jpg

kk_img_20231207_102112.jpg

kk_img_20231207_102252.jpg

kk_img_20231207_102301.jpg

kk_img_20231207_102754.jpg

kk_img_20231207_102942.jpg