Szivárvány

Tegnap olyan csodaszép szivárvány volt délután a nagy hófelhők előtt, hogy csoda. 
Azt hittem valami nagy havazás kerekedik majd belőle, olyan sötét felhők jöttek, de egy pillanat alatt szét is foszlottak, pár perc múlva már kisütött a nap is egy rövidke időre. 

kk_img_20231124_131946.jpg

Nem tudom fog-e sikerülni, de végül hoztam be a splash krizantémokból hajtást és bedugdostam cserepekbe. megjelöltem, hogy melyik milyen fajta, csak úgy, hogy sárga, piros és lila, de ezek a:
Chrysanthemum “Splash Meadow
Chrysanthemum (Indicum Grp) Splash Intense
Chrysanthemum (Indicum Grp) Splash Energy.

Aztán vagy sikerülnek, vagy nem. Kinn vannak a verandán, ahol fűtök, de nincs túl meleg, fényt kapnak, de nem telibe,  meglátom. Ilyenkor már szerintem nagyon nehéz bármit is gyökereztetni, de legalább elmondhatom majd, hogy megpróbáltam. Ha már ilyen szamár voltam, hogy nem gyökereztettem a nyáron belőle, mert valljuk be, ez szarvashiba volt, nem is tudom, hogy nem jutott eszembe.

kk_img_20231125_071004.jpg

Illetve még ahhoz is van reményem, hogy áttelelnek a kintiek, itt a hétvége, még egyik nap se volt nagy fagy, még le tudom takarni a tövüket jó vastagon szénával. Tavaszra kiderül élnek-e vagy haltak.  

Úgy terveztem, hogy ma már megrakom a madáretetőket is, viszont az idén már nem veszek napraforgómagot, hanem csak cinkegolyót teszek ki. 
A napraforgóban elképesztő mennyiségű parlagfű mag van, alig győzöm irtani, arról nem beszélve, hogy mennyi pocsékba megy, mert idejönnek a verebek és mind kiverik az etetőből.