Alakul ez

Megnézegettem a tavaly márciusi állapotképeket a kertről és egész meg vagyok lepődve, hogy mennyit mindent megcsináltam egy év alatt. 
Pl. a nagy keleti életfák alatti terület egészen megváltozott, pedig még nem bújtak elő az árnyékliliomok sem, mégis mekkora különbség!
Majd mutatok olyan képet is, amikor már kinn lesznek az árnyékliliomok is. És persze telepítem tovább a növényeket is, azt szeretném, ha szép párnákban kifolynának a szegélykövekre is. 

kk_img_20220306_162822_1.jpg

kk_img_20230320_131718.jpg

Tegnap letettem még 2 db cementlapot is, lassan elfogynak, akkor majd hozatok újabb adagot. Addig  nem akartam újakat venni, amíg az sincs letéve, ami már megvan. 

kk_img_20230322_070013.jpg

A fehér csillagvirágok is kinyíltak és találtam kék hófényt is, de nem szaporodnak. Évről évre ilyen kis satnyák, ezért úgy döntöttem, hogy az idén tényleg kiszedem őket és át fogom telepíteni valahová máshová. Szeretném, ha szép, nagy csoportokká tudnának fejlődni. 

kk_img_20230321_090054.jpg

kk_img_20230321_090127.jpg

A sárga árvacsalán viszont kezd komoly telepeket alkotni és nagyon szépen elkezdett hajtani is, szerintem sok virág lesz rajta. Ez a fenti képen is látszik a tuják alatti jezsámen bokor  alatt van, már egész szintek alakulnak lassan. :) 

kk_img_20230322_070125.jpg

Ez is nagyra nőtt már a mahónia körül. Ez egy árnyékos rész, északi oldal, csak nyáron kap késő délutáni napot, de tavaly nyáron a szárazságban az a kevés nap is elég volt neki, hogy kiszárítsa, elég sokat kellett öntöznöm. 
Itt bújik majd elő (látszanak is a tavalyi szárai) a kínai hamuvirág és úgy láttam, hogy túlélték az évelő lobéliák is a telet, van egy kék és egy piros, de még épp csak látszanak a leveleik. 

kk_img_20230322_070407.jpg