Dudvafotók - LA és környéke

Tavaly félbemaradt az utazások dudvafotóiról a sorozat. Most az USA Nyugati-Part fotóiból hoztam párat, főleg Santa Barbarán és Los Angeles-ben készültek. 
Elég sok növényről nem is tudom, hogy mi az, de nagyon szépek. Utána lehetne nézni, egyszer talán lesz is rá időm.
Viszont sose tudok elmenni a szép és különleges növények (állatok) mellett anélkül, hogy lefotóznám őket. Nagyon szeretem nézegetni is őket, gyakran előszedem. 

kk_dscf5380.JPG

kk_dscf5381.JPG

kk_dscf5388.JPG

kk_dscf5392.JPG

kk_dscf5393.JPG

kk_dscf5401.JPG

kk_dscf5419.JPG

kk_dscf5422.JPG

kk_dscf5455.JPG

kk_dscf5466.JPG

kk_dscf5470.JPG

kk_dscf5513.JPG

kk_dscf5516.JPG

kk_dscf5521.JPG

 Nem tudom megállni, hogy ne mutassam meg Harry Potter világát az Universal Stúdióból. Kétszer is bementem, a kastély belül is be van rendezve, minden megvan ahogy kell, a festmények mozognak, stb. És kétszer is felültem a 3D-s szédítő kalandra és részt vettem a kviddicsmeccsen, szembenéztem a pókokkal, dementorokkal meg minden rémséggel. Hát... csak az menjen be, aki nem hányós, nem szédülős és nyitva meri tartani a szemét. Itt is - mint a Transformers-ben is - többet sikítottunk, mint nem. :D :D 

 

kk_dscf5497.JPG

kk_dscf5503.JPG

kk_dscf5504.JPG