Új szerzemények...má'megint

Megint kezdődik a magvásárlási őrületem, bár ahogy végignyálaztam a Vaterát, (szerencsére) nem találtam semmi olyat, amire nagyon rákívántam volna, de hát nemcsak a Vaterán árulnak magokat.
Megfogadtam pedig, hogy nem veszek már több magot, de ennek ellenére mégis rendeltem párat a Kincsesligettől... megint. 
Pedig azt se tudom még, hogy egyáltalán kikelnek-e a magjaik, mert nyár végén is rendeltem már párat, de még nem ültettem el őket. Ha tudtam volna, hogy ilyen hosszú és meleg ősz lesz... simán megnőttek volna pedig a kis növénykék, de az ember nem tudhatja előre. 

Szóval megint jőnek...

Baracklevelű harangvirág színkeverék - Campanula persicifolia 'mix'

Baracklevelű harangvirág - Campanula persicifolia Takion Blue

Bársonyos kakukkszegfű - Lychnis coronaria

Bugatölcsér keskenylevelű - Penstemon angustifolius

Hegyi imola kék színű - Centaurea montana 'Coerulea'

Kaukázusi ördögszem színkeverék - Scabiosa caucasica 'mix'

Macedón varfű vízfesték színek - Knautia macedonica 'Watercolors'

Poloskavész bordó levelű - Actaea simplex 'Atropurpurea'

Réti iszalag - Clematis integrifolia 'Blue Ribbons'

Déli borsófürt - Baptisia australis

A Baracklevelű harangvirágnak nagyon örülök, mert egyszerűen sehol nem tudtam szerezni eddig, pedig nagyon szép virág.
A Bársonyos kakukkszegfűből a meggypirosat rendeltem, rózsaszínű már van (növény) és magom is van fehéres-rózsaszínes, szóval lesz minden színben.
A rendelt Penstemon annyira kék, hogy egyszerűen meg kellett vennem és a Hegyi imolára is nagyon régóta vágyom, a varfűbe meg az idén imádtam bele. 
Kaukázusi ördögszemet még sose láttam, ezért akarom felnevelni. 
A Poloskavészt a kerítés mellé terveztem arra a részre, ahol ugyan nincsen még nagy cserje, de majd amikor megnő, akkor árnyékot ad neki. 
A Réti iszalag a természetben védett, ezért onnan nem szerezhetem be, a Déli borsófürt pedig szárazságtűrő és még nem láttam ilyet sem. 
Nagyon remélem, hogy majd sikerül felnevelni őket. Sajnos az erdei borkóró amit még nagyon vágytam, elfogyott, de van már kétféle borkóróm és jövőre is kell majd valami, amit újra beszerezhetek és nevelgethetek.