Üstkályha

 Szombaton a kórházba menet anyukámhoz megláttam egy piacot és megálltam szétnézni, nem is jöttem el üres kézzel. Vettem egy ilyen kis üstkályhát, vagy üstháznak is hívják. 
Olyan sokat gondolkodtam már, hogy építtessek-e téglából kemencét, meg helyet a WOK-nak, hogy a szabadtéren tudjak kényelmesen sütni-főzni benne. A FB-n a Vándorkemencést szoktam nézegetni, csodakemencéket épít, de végül szerintem elleszek ezzel a kis herkentyűvel. 
Éppen bele tudom tenni a bográcsomat, a WOK is jó rá és még a nagy, lapos flekkensütőt is rá tudom tenni és még hordozható is, oda viszem, ahová akarom.  
Borzasztóan szerettem volna kemencét, de ami miatt elvetettem az egyrészt az ára, másrészt nem tudom mennyit használnám. Szép lenne, mutatós, de érdemes lenne-e belefektetni ebben a mostani helyzetben? Nem érzem úgy. 
Ez most egy impulzív vásárlás volt, felébe került, mintha az OBI-ban vettem volna meg és ha építtetek, akkor az a százszorosába került volna, persze nem összehasonlítható, de szerintem nekem ez egy darabig így jó lesz. 

kk_img_20220912_074221.jpg

És úgy látom van itt egy BundásBüdöske is (Herkuló), aki nagyon szereti a napot. :) Főleg így reggel sütkérezik. 

kk_img_20220912_074238.jpg

Kinyílt a varjúháj is, nem is tudom pontosan melyik fajta, de kb. fél méter magasra nőtt, ha elszaporodik, akkor csodás virágtömeget fog képezni. Ez most csak egy szál... 

kk_img_20220911_072935.jpg