Kivirágzott a valami

Egészen borzasztó mennyiségű vizet hordok ki a növényekre, mégis olyan érzésem van, mintha sivatagban kertészkednék.
Ki kell találnom és megoldani az öntözést.  

Ezeket a hagymákat már 3. éve ültetgetem és eddig sose volt rajtuk virág. 
Az első évben emlékszem, hogy folyton nagyon megázott, alig győztem leönteni róla a vizet, hogy ne rohadjon meg. Akkor nem hozott virágot. 
Tavaly a megmentett hagymákat beültettem egy ládába és kivágtam a kertbe, hogy szedje össze magát, ha akarja. Látszott, hogy nem fognak virágozni, nagyon nyomorultul néztek ki. Nem kényeztettem, amikor már nagyon ciki módon száraz volt, akkor kapott vizet és ősszel a fagyok előtt utolsóként vettem be... nem tudtam mi ez, így nem is igazán volt fontos. 
És akkor most kinyílt. Most is csak ezt a virágszárat hozta, szerintem a többi most se fog nyílni, de nagyon szép! Érdemes gondozni. 

kk_img_20220622_180939.jpg

kk_img_20220622_180947.jpg

És nagyon megszerettem a cickafarkat is, mert nagyon dekoratív virág. Ez lopikált növény, egy ház előtt rengeteg volt és nyár végére nagyon el voltak hanyagolva, gondoltam nem baj, ha kihúzok egy szálat. Pár szál gyökér volt rajta és elültettem, úgy voltam vele vagy megmarad vagy nem. Hát megmaradt és most ilyen szép már. Fogok belőle költöztetni a kert egyéb részeibe is, mert nagyon szépen szaporodik. 
Érdekes, ahogy megszeretek virágokat, mert se a cickafarkat, se a kúpvirágokat, de még a kokárdavirágot se vágytam, aztán mégis lett. Úgy vagyok vele, hogyha maghoz jutok, akkor már elültetem... így aztán az idén pl. kúpvirágözön lesz a kertben, mert szétszórta a magját... én meg még ültettem is palántának valót tavasszal...ááááá! 

kk_img_20220622_183237.jpg