Rókaügyek és ÚjDudvák már megint

Már nem is tudom, hogy mit tegyek, de a róka rendszeresen itt jár az udvarban. 
Tegnapelőtt este kinéztem az ablakon és ott nyalogatta az üres macskatálkát, de olyan átéléssel, hogy nem vette észre, hogy ott vagyok. Megkocogtattam az ablakot, de megint csak megugrott, aztán inkább kíváncsian nézett befelé, hogy mivanmá'! Kicsit sántított a RókaKoma, húzta egyik hátsó lábát. 
Tegnap délután pedig fényes fél 4-kor láttam, hogy keresztülnyargal az udvaron, szerintem az ablaknyitástól ijedt meg, mert éppen Herkulónak adtam ki kaját. Ezek szerint ez egy másik róka lehetett, mert nem sántított, bár a Böbe sántasága is felszívódott a múltkor egyik napról a másikra, mint egy vakbéltünet. 
A kerítés alatt 2 helyen van ki-bejárat, de azt hittem azon csak a cicák férnek ki és be, de ez a róka (vagy rókák?) is ott járnak, be kell csinálnom a lyukat, bár még nem tudom, hogy fogom megoldani. 

Itt meg a kétmacskák vannak: 

kk_img_20220511_182109.jpg

És persze a folyamatosan nyíló virágok, ez az egyvirágú csillaghagyma: 

kk_img_20220511_180521.jpg

Ez a tavaly magról ültetett hölgyestike. Hatalmasra nőtt a bokor és olyan illata van, mint az estikének, csak az illat is nagyban. Fantasztikus! 

kk_img_20220511_180735.jpg

kk_img_20220511_180742.jpg

A lilaakác nagyon tolja az idén. 

kk_img_20220511_181526.jpg

Ezek pedig az ÚjDudvák, a két kis molyhos levelű bársonyos kakukkszegfű, meggypirosnak rendeltem, de azt hiszem rózsaszín lesz, legalábbis ami képet mutattak róla a kertészetben, az rózsaszín volt, de nem baj, hely van és nem is volt drága. És persze ha már ott voltam, akkor nem hagytam ott a kutyatejet sem, se az évelő díszgyertyát.  Rózsaszínű van, de még nagyon picike, ez fehér, majd pirosat még szerzek. 

kk_img_20220511_180901.jpg