Újabb virágok nyíltak ki

A tegnapi délután nem lett a kertészkedésé. Már kora délutántól záporok voltak, nagy szél és a levegő is lehűlt. Minden nedves volt, aminek nagyon örülök, minden esőnek nagyon örülök, de kimenni nem volt kedvem. 
Pedig a dáliákat már nagyon ki kéne ültetni, még van benn egy pár, de holnap is lesz nap. 

Viszont még reggel lőttem pár képet... amikor már virágzik a kert akkor reggelente az az első, hogy körbenyargalok. :) 

Kinyílt a tavaly vett világoskék törpe íriszem is. 
Az egyvirágú csillaghagyma is, így most már tudom, hogy ki lehet majd ültetni, mert áttelel. Ipheion-nak vettem, de más volt ráírva, így nem tudtam mi legyen, nem mertem kiültetni. Ez így jó, hogy csak a címke volt rossz, de a növény az, amit akartam. 
Nyitogatja már a Clematis is (Clematis alpina), bár lehet, hogy kissé túlzottan megmetszettem és a kőtörőfű az valami csodálatos az idén is. 

kk_img_20220503_094041.jpg

kk_img_20220503_094206.jpg

kk_img_20220503_094622.jpgkk_img_20220503_095145.jpg