Nem megy most a kertészkedés

-1 fok van reggel... azt hiszem már elszidtam az időjárásfelelős összes felmenőjét, meg lemenőjét és oldalági rokonságát, hogy szakadna már belé a menet ebbe a hideg időbe! 

Amúgy meg minden nap jó valamire, de nem biztos, hogy kertészkedésre. Úgy tűnik hiába vettem ki a szabit, nem haladok semmire... egyszerűen nincs kedvem.  Biztos az idő is közrejátszik ebben. 

Tegnap kimentem - a deres reggel után nem túl nagy elánnal - és végül előszedtem a kaszát, mert a hülye pitypangokkal tele van a kert és virágoznak. Nem akarom, hogy elhullassa a magját, bár szélmalomharc, mert a szomszédban terítve van vele. Szóval előszedtem a kaszát, amit terveztem azt le is vágtam, aztán végszóra a damil megadta  magát. Beszorult a rohadék. 
Nomost ez a damilfej ez - hála a csodálatos mérnököknek - alsó hangon is háromkezes. Ősszel már kerestem új fejet, de nem kaptam, mert már mentünk ki a szezonból. Nosza, beültem az autóba és bementem a közeli városba, úgyis kellett vennem csapot is az esővízgyűjtőhöz. Végül mindent vettem, a damilfej jó, de ezt se lesz egyszerűbb se szétszedni, se összerakni. Azért is vettem újat, mert az egyik műanyag pöcök, ami a régi rögzítésére van, már le van törve és ez így balesetveszélyes már, nem szeretném, hogy széthulljon és az arcomba vagy a szemembe vágódjon, amikor kaszálok. 

Vettem csapot is az esővízgyűjtő amfórára, de nem tudom, hogy ez az egész alkotmány jó lesz-e, vagy majd szépen elengedi a vizet... két lyuk is van rajta, de nem meggyőzőek a tömítések. Van itthon kenderkócom, lehet, hogy majd arra kell fanyalodnom. 
Időnként úgy érzem, hogy minél drágább (és menőbbnek hitt) cuccot veszek, ezek annál ócskábbak. 

kk_img_20220420_161659.jpg

Visszakanyarodva, nem megy a kertészkedés. Nem t'om mi van. Fáradt vagyok, úgy érzem megint, hogy nem leszek ura... és nem is tudok semmi látványosat csinálni, amitől azt érezném, hogy halleluja.
Szóval nihil van és a ménemahufnágelpistihezmentemén érzése, csak a kertre vetítve. 

Közben kinyílt a kockásliliom (egy szál!) és pár új tulipán is, meg újabb nárciszok is, de ezek tök hülyék, mind lefelé bólintanak, nem lehet egy normális képet se csinálni róluk. 
A cukorsüvegfenyő viszont életjeleket mutat! 

kk_img_20220420_104247.jpg

kk_img_20220420_163144.jpg

kk_img_20220420_161003.jpg

kk_img_20220420_161220.jpg

kk_img_20220420_161036.jpg

kk_img_20220420_104314.jpg