Róka az ablakban

Tegnap késő este hihetetlen dolog történt! Kinéztem az ablakon, mert valami mocorgást hallottam, azt hittem a Mosogató Cica van itt, de a valami hirtelen megugrott, aztán megállt az ablaktól kb. 1,5 méterre és nézett vissza, hát nem egy szép, nagy rókával néztem farkasszemet!? 
Sejtettem én, hogy néha idelátogat, mert már egy ideje figyeltem a borzasztóan összemarcangolt cicakajás alutálkákat és most meg is láttam Ravaszdi Komát. Nem is félt... ott álltam az ablakban, ő meg engem nézett és csak akkor ment el, amikor megkocogtattam az ablakot, de akkor se hanyatt homlok, hanem csak úgy szépen elment. A cicák meg mind kinn voltak, bár valahol olvastam, hogy a róka nem igazán kezd ki a macskával, mert könnyen húzhatja a rövidebbet, azóta kicsivel nyugodtabb vagyok. 
Sajnos lefotózni nem tudtam, de azért annyira jó, hogy ennyi élményem van itt. :) 

Herkules meg mostanában mondhatni napjában egyszer eszik:  reggeltől estig. 
Állandóan itt lődörög az ablakban és falatokat kér és meg is eszik mindent, amit odaadok neki. Mégse hízik, pedig tényleg fel kéne hizlalni a CicaUrat, mert igen nagyon le van fogyva. Olyan könnyű, ahogy idebújik hozzám, nincs az az erős, izmos  kandúrteste, amit úgy szerettem dögönyözni. Minden tavasszal így tönkremegy a szerelemben! 
Tegnap olyan aranyos volt, már majdnem odajött hozzám az udvaron, szinte látszott rajta, hogy studírozik, hogy mit csináljon, de aztán egy éles kanyarral elügetett. Pedig az ablaknál már teljesen fel is emelhetem. Úgy imádom azt a bársonyos bundiját! A fejét is hozzám dugja néha, de ha én dugom oda, akkor rám fúj. :))))

Böbe pedig a hétvégén ellepte a dolgozós fotelemet, sajnos hétfőn ki kellett őt paterolni belőle. Megmutattam neki a cicatoronyban a bungit, de kijött belőle, aztán kicsivel később pedig bemászott és azóta ott bungizik. Most is ott van és hangosan horkol, vagyis dudál. Végre megint felfedezte magának! 

kk_img_20220404_144515.jpg

A kertről nem igazán lehet írni, mert nincs jó idő. Hideg a föld, sáros, bár emiatt nem panaszkodom, mert nagyon kellett az eső, de nem lehet belemenni a kertbe.
Néztem a retket, hogy kikelt-e már, mert bőven elmúlt egy hete, hogy elültettem, de nem jött ki még, pedig ilyenkor már szokott. Az igaz, hogy nagyon lehűlt a föld. Az eső is hideg volt, aztán havazott is, fagyott is... majd csak ideér már az a rendes tavasz. 
A virágok is leálltak, a nárciszok és a tulipánok mintha megtorpantak volna a növésben, jó lenne egy kis meleg és napsütés.