Havazás

Ez a mai havazás már kihagyhatta volna, úgy kellett, mint ablakos tótnak a hanyattesés. A magam részéről eső formájában is tökéletesen megelégedtem volna a csapadékkal. Na mindegy, VÍZ, az a lényeg. 
A kép kora reggel készült, később már jóval nagyobb hó volt, mentem Pestre és végig hófehér volt a táj, a fák is, olyan volt, mintha január lenne. Fótnál viszont kimúlt a hó, benn a városban már esett az eső. Aztán délben, amikor jöttem vissza, már nyoma sincs a hónak, csak fenn a Mátrában fehérlenek a hegyek. 

kk_img_20220403_061809.jpg

Nem jöttem haza ma se üres kézzel, vettem az OBI-ban két különböző fajta gólyaorrot és valamilyen kékcsillagot, egyelőre beraktam őket a kis melegházba, mert éjszakára fagyokat mondanak. 
Betakartam a bugás hortenziát is szalmával, mert még kicsike, nem szeretném, ha megfagyna.

Ez meg a CicaNéni, kelleti magát: 

kk_img_20220325_155625.jpg