Nerine - ami nem sikerült az idén

Ma reggel ismét fagyos reggelre ébredtünk, -2 fok van kinn, hófehér a határ a dértől. 

A Nerine pedig nem virágzott az idén. Tavasszal ültettem. Az igaz, hogy azt hallottam róla, hogy első évben nem virágzik, hanem csak a második évtől, feltéve, hogy nincs felszedve a hagymája. Nem is tápanyagigényes, én meg komposztba ültettem, arról már nem is beszélve, hogy bedugdostam a földbe, ezért nincs ki a hagyma felső harmada. Ezt úgy fogom orvosolni, hogy leszedek róla talajt. 
Egy angol barátom azt írta, hogy náluk tavaly -12 fok volt a leghidegebb és a Nerine átvészelte sőt, nagyon szép virágzást produkált neki most ősszel, rengeteg képet tett fel róla. 
Nekem egy bajom van vele most, hogy ugyanebben a tálban vannak a kálák is. Azon gondolkodom, hogy kiszedem  és beviszem a kálát, mert már nagyon ígérgetik a fagyokat. Nem bízom egyébként sem az időjárás jelentésben, mert tavaly is volt, amikor -1 fokot jósoltak és reggelre -8-ra keltünk. Nem bízom rájuk a növényeimet. 

kk_img_20211020_104052.jpg