Vasárnap

Nézek ki, olyan fekete felhők jönnek, hogy atyavilág, mi lesz ebből, oszt egyelőre úgy néz ki, hogy leginkább semmi. Fúj a szél, eső semmi. Ez már tényleg a szinte hihetetlen kategória. Ilyen felhőkből máskor leszakad az ég is.

Egyébként ki vagyok akadva. Megbeszéltem tegnapra egy fazonnal, hogy kijön és megbeszéljük a lépcsőház burkolást, de nem jött. Csak úgy nem jött, nem is szólt, amikor hívtam nem vette fel. Tavaly sokat dolgoztak nálam, elégedett is voltam, ők is, mert nem keveset kértek, most meg ez van. Nem értem, hogy miért nem lehet nemet mondani, ha nem akarja vállalni, miért kell felszívódni? Pláne, hogy ő ajánlotta, hogy megcsinálja. 

Már volt két ilyen felszívódós maestro is, ez valami trend? 

Ma egyébként nem igazán van kedvem kertészkedni meg úgy általában máshoz sem, talán inkább főzőcskézni van kedvem. Lusta nap lett ez a mai. 

Kinyíltak a citromillatú méhbalzsamok is,  (díszmentának vettem, de a zacskón az angol nyelvű felirat lemon beebalm-nak hívja) nagyon szépek, szeretem őket, de nem tudom, hogy csak a tavalyi telet nem élték túl vagy nem is áttelelők. Évelőnek vettem a magot, de azt vettem észre, hogy nem igazán mérvadó, ami a csomagokra van írva. Majd jövőre meglátom kikel-e tavasszal, szerintem nem fog, mert azt gondolom, hogy ez egynyári. 

kk_img_20210726_074810.jpg

kk_img_20210726_074815.jpg