Piros len

A télen rendelt magból nyílt ki a piros lenvirágom, gyönyörűséges szép ez is. Nem is számítottam rá, hogy ki fog nyílni az idén, de nagyon szépen megnőtt és ami azt illeti elég hirtelen nőtt meg. Össze is kellett kötni olyan magas lett, hogy ledőlt volna a földre. Azt még nem tudom, hogy a magjai áttelelnek-e, majd megpróbálok szedni róla, mert a növényről sem tudom, hogy áttelel-e, szerintem nem fog áttelelni úgy, mint az évelő kék len. 

Viszont mindig fogok ültetni ilyen növényt, mert nagyon szép. 

kk_img_20210712_100518.jpg

Egyébként az este a Böbe nem ment ki, de éjjel 1 óra körül elkezdett nyavalyogni. reméltem, hogy majd abbahagyja, de nem hagyta. Viszont az ajtó előtt rács van, ami persze be van zárva és most, hogy az Elza a Veradán van, a lépcső alján lévő kis rácsos kapu is be van zárva. Ezért nem akartam itt akadályversenyt csinálni éjjel és kirakta őt az ablakon hátul a tetőre... ott viszont nem tudta hol van (pedig régebben sokat járt a tetőn és néha ott is jött be) szóval vissza be kellett őt engedni. Utána csend volt egy darabig, de megint rákezdett, végül fel kellett kelnem és kiengedni a Majmócát. 

Elza meg felnyalta a sebét a hasán... tele van most a puttonyom ezekkel a macskákkal. Viszont Böbe reggel korán hazajött, szerintem lassan rájön, hogy itt jobb és sokkal biztonságosabb. Jó lenne, ha így lenne, akkor maradna a seggén itthon.