Szöszös ökörfarkkóró, díszhagymák és rántott tök

 Azt hiszem ha nem kapunk nagyon hamarosan esőt, akkor - csúnyábban szeretném mondani - cseszhetjük az idei kertet. Most még fejlődik, de még egy eső nélküli hét és annyi. Hétvégén meg kell néznem a kutat, hogy mennyi víz van benne, mert az is megfordult a fejemben, hogy a szivattyú ejtette el, de akkor nagyon mérges leszek, mert most vettem a szivattyút tavasszal. Nem ment egyszer sem sokáig üresben, mindig kikapcsoltam már akkor, amikor észrevettem, hogy elkezdni nehezebben szívni a vizet. Lehet, hogy tényleg egyszerűen nincs elég víz, de lehet, hogy mélyebbre kell tenni. 

Ez most azt mutatja, hogy nem alapozhatok a kútra, fel kell fogni az esővizeket is, ehhez még szükségem lesz tartályokra. 

Itt pedig a rókakesztyűnek várt, de szöszös ökörfarkkóróként tündöklő csodám van, vadnövény vagy sem, de gyönyörű lett. Hatalmas, impozáns növény, megtartom. 

kk_img_20210705_071848.jpg

kk_img_20210705_071908.jpg

Ezek pedig díszhagymák, 3 helyen is van belőle, a lepkék és a méhecskék is imádják és a kasvirágot is. Egészen hihetetlen, hogy mennyi lepke van az idén a kertemben. Olyan szépek!  Ahogy repülnek is, csupa szárnyalás az egész kertem! 

kk_img_20210630_064606.jpg

kk_img_20210705_123818.jpg

 Tegnap pedig levettem az első tököt és kirántottam egy részét, illetve össze is reszeltem belőle és töktócsnit sütöttem, kicsit sótlan lett, utána kellett sózni, de azért nagyon jót ettem belőle. Az idén rengeteg tököt, cukkinit és patisszont fogok enni, mert baromi sokat ültettem, bár nem kiabálom el, mert lehet, hogy az időjárás majd lerendezi, hogy ne legyen, de most nagyon szépen nőnek még. 

kk_img_20210705_121041.jpg