Borágó

 Még soha semmire nem használtam ezt a növényt és nem is azért van a kertemben, hanem azért, mert annyira gyönyörű a színe. Állítólag savanyúságba lehet tenni, majd ki is próbálom egy üveg uborkában. 

Tavaly ültettem egy sort, de az idén magától kelt ki pár darab. Hagyni fogom őket magot hozni, hadd vesse el magát megint. Nem is kell belőle egy egész sornyi, pár darab van a zöldbabok között, ennyi látványnak elég. 

Szeretem a szedett-vedett ágyásokat, egy kis ez, egy kis az van a fő növény között. Az idén pl. a zöldbab között még borsikafű is van, az is elvetette magát. Van, ahol büdöske kelt és egy csomó ágyásban körömvirág díszlik, de egy-két muskotályzsályát is meghagytam. Szeretem, amikor az uborka között ott nőnek a kaporszálak, valahogy számomra ettől olyan élő, burjánzó és természetes a kert. Van, akinél minden glédában áll, szálegyenesek a sorok (aki úgy szereti), de én nem, én szeretem ezeket a vegyes, élő, izgő-mozgó kerteket, ahol a pillangók és méhecskék is jól laknak.  

kk_img_20210629_090347.jpg

kk_img_20210628_061040.jpg

kk_img_20210619_070049.jpg

 kk_img_20210628_061207.jpg