Csillagfürt

Először nyílnak a csillagfürtök is. Nem állítom, hogy a legszebbek, azt hiszem nincs igazán jó helyük, de ezt a virágot elég nehéz lenne áttelepíteni, azt hiszem elég nagy gyökere van. Majd ültetek újakat, ezeket meg itt hagyom, majd adok nekik tápanyagdúsabb talajt és több vizet, akkor biztosan szebbek lesznek. 

kk_img_20210606_081310.jpg

kk_img_20210606_082404.jpg

Ez a növény Izland virága, állítólag betelepítették és már veszélyt is jelent a helyi flórára, mert annyira jól érzi magát, hogy szinte mindet ellep. Úgy tudom, hogy végül az Izlandiak befogadták ezt a növényt, mert már szinte az ország jelképévé vált, de vannak területek, ahol nem engedik szaporodni és ez nem is baj, mert nagyon szép, különleges és számunkra ismeretlen virágok nyílnak ott mindenütt. 

2015-ben voltam Izlandon. Ez a kép úgy készült, hogy amíg a csoport ebédelt, addig ellógtam. Én mindig ellógok, nem szeretem kajálással pocsékolni az időt, amikor nézhetek is. Az a gleccser olyan közelinek tűnt... hát nem volt közel, iszonyatosan csalókák tudnak lenni a távolságok, viszont csodálatos fotókkal tértem vissza. Rengeteg ilyen csillagfürtös képen van, nehéz volt kiválasztani, hogy melyik legyen. :) 

kk_dscf1007.JPG