Virágzik a régi sziklakert

A Böbe úgy tűnik végképp kiköltözött  nyárra, már aludni se jön be... reggel, mert ugyebár ő fordított lény. Tavasz óta éjszakai műszakban van és nappal alszik. Gondolom most is alszik valahol, eddig a fotelemet bitorolta, most ki tudja melyik bokor alatt horpaszt. Elzát tegnap nyakon csöpögtettem bolha és kullancsellenes szerrel, remélem nincs tőle baja, (Böbének nem volt) mert ma még nem láttam. Reggelizni se jött és ez azért ritka, bár lehet, hogy fogott valamit az éjjel. 

Böbe is fogott valamit reggel. éppen a redőnyt húztam fel, amikor megláttam, hogy nagyon kuksol a fűben, aztán pár ugrás és elkapta, hozta is a szájában, de nem tudtam kivenni mi lehet az. Remélem nem repülni tanuló madárfióka volt... ilyen szempontból nagyon kártékonyak ezek a macskák, ezért is szeretem jobban, ha a Böbe legalább benn kuksol, addig se fog meg senkit. 

Magamra is jobban kell vigyáznom, kullancs volt a combomban, egészen aprócska, először nem is voltam biztos benne, hogy mi az, csak amikor szemüveggel is megnéztem. Undorító dögök ezek, pedig tegnap is lefújtam magam, de csak egyszer. Többször kell, mert 5 óráig hatékony csak a szer. 

Ez a sziklakert 2 év alatt úgy elburjánzott, hogy az valami hihetetlen. Azt hittem sokkal több időbe fog telni, amíg a növények belakják és megtöltik, de már ott tartok, hogy pár kövirózsát át kell telepíteni máshová, mert ellepték a többiek. Nincs szívem megritkítani még, most kezdenek virágozni, illetve bimbózni, most nem akarok hozzájuk nyúlni. 

Viszont ha így haladok vele, akkor lassan sziklakerti évelős kertészetet nyithatok, annyi van mindenből. 

 

kk_img_20210601_175000.jpg

kk_img_20210606_080551.jpg

kk_img_20210606_080620.jpg

kk_img_20210606_080626.jpg

kk_img_20210606_080802.jpg