Vasárnapi lustizás

Nagyon  meleg van ma a napon. Kimentem, hogy kiszedem a füvet a tegnap felcsodaásózott földből (ki is szedtem nagy nehezen), de azt hittem fel fog forrni az agyam, háromszor is behúzódtam a hűvösbe, mire sikerült befejezni. Ráadásul tegnap még jó porhanyós volt, mára meg némelyik rög olyan lett, mint a beton, ahogy kiszáradt. 

Azt hiszem az okrát fogom odaültetni,  merthogy tegnap, amikor behoztam a már nem szükséges polcokat a ház elől, illetve levettem a kinnmaradról a fóliaruháját, akkor jöttem rá, hogy az okráról és a kiwano uborkáról tökéletesen megfeledkeztem. Kishíján kiszáradtak, de él az összes, szerencsére a fólia tartotta a párát. 

***

Okra elültetve, aztán kb. annyi. Gyomlálgattam még ott-ott, de nem sok szalmaszálat mozgattam ma meg, nem baj, ilyen nap is kell. 

Viszont a törökszegfű kezdi kinyitni magát. 

kk_img_20210606_081437.jpg