Megette a krókuszokat...

Küzdök a szarvassal, nagyon mérges vagyok. Tegnap arra lettem figyelmes, hogy nem látom a gyönyörű krókuszaimat az ablakból. Megyek ki, hát látom, hogy krókuszok sehol. Sőt, a már egészen szépen kihajtott nárciszok sincsenek sehol, megette a nyavalyás szarvas.

Kerestem, hogy hol tette megint tönkre a kerítést, de a kerítés rendben van és akkor vettem észre, hogy a kert végében, a nagy diófa alatt jön be, a szomszédból. Tehát több kerítésen is keresztül jön vagy jönnek... 

Szerencsére tegnap megjött a riasztóm, amit rendeltem, piros villogó fénnyel és hanggal is riaszt, van olyan visítós hangja, mint a vettmalacnak. Napelemes, mozgásérzékelős, de USB-ről is tölthető. Ma kiteszem, bár az éjjel szerintem nem jöttek be. Nem látom nyomát. 

Van egy hosszú, régi csatornadarab, amit felraktam oda a kerítésre, két oszlop tetejére éppen ráment és tegnap bevertem a földbe egy karót is, arra akarom majd erősíteni a riasztót, hogy már be se tudjanak jönni, hanem előbb elriassza őket. Nem szeretném, hogy már benn vannak és úgy kapnak frászt, mert akkor szétverik a kerítést másutt is. 

Persze ez 125 fokos szögben lát, be tudnak jönni pár méterrel odébb is, de ha kell veszek még, szerintem 1 elég lesz, de csak akkor veszek, ha kell. Lehet, hogy úgy elijednek, hogy nem jönnek vissza többet. 

Ezeket ette meg: 

kk_20210321_121807.jpg

kk_img_20210317_092052.jpg

Így néz ki a hűlt helyük: 

kk_img_20210323_151805.jpg

kk_img_20210323_151812.jpg

 

kk_img_20210323_151815.jpg