Mindenfélék és jajjaj időjárás előrejelzés

Ránéztem az előrejelzésre és bár ne tettem volna. Az elkövetkezendő 2 hét rémes lesz, ha igazuk lesz az időjósoknak. Abban reménykedek, hogy megint csak riogatnak, mert a múltkor se jött be nekik (hál'Istennek) se a -20 fok, se az országos borzasztóságos, nagy havazás. Olyan, mintha minél jobban várom a tavaszt, annál messzebb menne... Most megint imádkozom, hogy legalább a hóból legyen valami és megmaradjon, mert minden virág el fog fagyni, ami kihajtott. 

 idoj.JPG

Mindenesetre lementem és a cicák helyét rendbe tettem, eligazgattam a takarókat és friss, tiszta szalmát tettem a dobozokba. És annyira örülök, mert benéztem a pajtába is és Elza ott feküdt benn a szalmában. Gondolkodtam is az utóbbi időben, hogy sose látom őt egyik dobozban sem. Legalább nem hiába készítettem ott elő a jó meleg vackot, használja a CicaNéni! :)))) Ahogy benéztem, olyan álmos fejjel nézett vissza rám, mint akit a legszebb álmából ébresztettek és gondolom ez így volt. Elzának egyébként is érdekes arcai vannak: van a reggeli, alvós, nagyon gyűrött képe, van a SzépElza, mert nagyon szép arcú cica és van a gyűlölködős is, amikor Böbét utálja éppen. 

Elza tökéletesen tisztában van azzal,  hogy Böbe benn van, ő meg kinn és nagyon szeretne benti cica lenni. Csak addig el kéne jutnunk, de hol engedi magát simizni az udvaron, hol elszalad. Így nem merek időpontot foglalni a dokinál, mert Elzát ivartalaníttatni kellene, oltani és általában egészségileg átnézni a macskát. És persze nem tudom, hogy képes lenne-e alomra szokni, stb. És Böbével is folyton hajtják egymást. Szóval majdnem reménytelen, hogy ő benti cica legyen. Azt viszont hozzá kell tennem, hogy az éhhalál küszöbén lévő, csontig soványodott, vérző sebekkel teli (a combján a bőr egy fél tenyérnyi darabon le volt szakadva, amikor idejött, kilátszott a húsa) macska most dagi, rendszeresen kap enni és van helye.Azért, maikor majd sikerül annyira magamhoz édesgetni, hogy elvigyem a dokihoz, akkor majd mindent rendbe teszünk, de kinti cica marad. Talán a verandára beköltözhet. 

Amúgy meg agyfaszt kapok a poloskáktól. Ezeknek tényleg tökmindegy milyen idő van.  Kinyitom az ablakot és máris benn feszít valahol. Általában észreveszem őket, de ha lecsapom is, olyan büdös van tőle, hogy az eszméletlen. 

Vettem egy nagy flakon poloskairtót, nagyon hatásos, tényleg megdöglenek tőle és még a szaga is viselhető, csak éppen nagyon drága, bár... mi nem drága már manapság?