Macskák

Nem is tudom... már 4 doboz van kitéve a 2 nomád cicámnak és azon se tudnak megosztozni. 
Herkules minden dobozt összeheverész, amibe aztán Elza már nem szívesen fekszik bele, így Elza mindenhonnan kiszorul. Nem tudok velük mit csinálni, majd ha hideg lesz, akkor befanyalodnak egymás helyére is.

Mindenesetre, a 4. dobozt már kifejezetten Elzának tettem ki, mert Herkuló kiszorította őt az 1. számú  téliesített dobozból. A másik téliesített dobozt senki nem használja, nem tudom mi az oka. Tegnap tettem bele friss szalmát, hátha. Így aztán Elza kiszorult a 3. számú szalmával töltött dobozba, amibe egy óvatlan pillanatban Herkules beköltözött. Ezért raktam ki a 4. dobozt. Tegnap megyek le a pincébe és mit látok, Herkuló ott feszít a 4. dobozban... mondjuk sejtettem, hogy ilyesmi lehet, mert Elza bundija a reggelinél eléggé nyirkos volt, nem tudom hol aludt... de bakker! 4 dobozuk van! Megáll az eszem tőlük. Két dobozháborúzó zabálógép. :)))

 

Böbével nem tudom mi van, tegnap a jobb szeme kicsit be volt dagadva, vagy a karácsonyfára mászáskor bökte meg neki valami, vagy odakinn, de ma reggelre már rendben volt. Mert - ugye - pénteken díszítettem fel a fát, azóta minden nap kb. 3-szor felmászott rá. Vagy bele... mert a közepén mászik fel (műfa) és ott hasal középmagasságban a kis majom és néz ki a karácsonyfából. 

kk_img_20201219_131954.jpg

Egyébként meg alig eszik és reggel korán elhúz valahová. Valamelyik nap fogott egy egeret, az is lehet, hogy jól lakik odakinn, vagy megfeküdte a gyomrát az egér.